Pełna księgowość – Biuro rachunkowe BMT Kraków Nowa Huta. Pełna księgowość to rozliczenia podatkowe polegające na najbardziej złożonym i skomplikowanym systemie księgowania przychodów i kosztów w prowadzonej działalności gospodarczej. Pomimo tego, że jest to bardzo skomplikowany sposób rozliczeń najbardziej rzetelnie pokazuje sytuację finansową firmy. Obowiązek prowadzenia rozliczeń finansowych poprzez pełną księgowość mają: osoby fizyczne, spółki cywilne, spółki jawne, spółki partnerskie których przychód netto w przeliczeniu na złotówki wynosi co najmniej równowartość 1 200 000,00 euro. Powierzenie nam swoich rozliczeń zaoszczędzi Państwu czas, ponieważ pełna księgowość to żmudne i długotrwałe ewidencjonowanie wszystkich zdarzeń księgowych zachodzący w firmie.
Biuro rachunkowe BMT oferuje Państwu:
- Ewidencje zakupów i sprzedaży VAT;
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych;
- Opracowanie rachunkowości i planu kont;
- Sporządzanie zeznań podatkowych;
- Sporządzanie sprawozdań finansowych (rachunek zysków i strat, bilans, rachunek przepływów pieniężnych);
- Pomoc w przygotowaniu dokumentów zgłoszeniowych do KRS;
- Obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób prawnych i fizycznych;
- Rozliczanie operacji na bankowych rachunkach złotówkowych;
- Wyliczanie należnych podatków (CIT, PIT, VAT);
- Sporządzanie rocznej deklaracji CIT;
- Sporządzanie sprawozdań statycznych do Głównego Urzędu Statystycznego;
- Prowadzenie bieżącej dokumentacji;
- Kontrola dokumentów;
- Wystawianie: not obciążeniowych, not korygujących, kompensat należności;
- Prowadzenie kontroli nad wpływami należności;
- Wyliczanie odsetek podatkowych;
- Wypełnianie wniosków kredytowych;
- Sporządzanie oraz wysyłanie do urzędu wszelkich deklaracji w tym Jednolitego Pliku Kontrolnego (JPK);
- Kontakt z Urzędem Skarbowym.